Wednesday, 16 May 2012

status facebook versi sunda


Baju batik berlumut di kandang kebo,
Kamu cantik tapi mulut jiga lawang panto. Trims

Dimana ada kemaluan, disitu ada palangkakan

Neng....... Kamu itu bagai kueh.. Kalo dicabak Melenye..

bu beli pulsa elektrik |nu sabaraha? |10rebu | lada na di pisah atau di balurkeun kanu beungeut?

Seorang pria harus berani mengungkapkan isi hatinya kpd wanita, kalo engga nanti jd bisul di na bool

Nama kamu siapa? | Mawar | Kepanjangannya? | Mawar Raya No.55 Komplek Bunga Asri |

iba2 tercium bau bangkai, ya BAU BANGKAI! TERNYATA aing hitut jeung bukurna #horrorbutut

Lagi nyari obat nyamuk yang kalo dibakar asap nya berubah jadi nikita willy. Dimana ya..

terakhir aku liat kamu, kamu lagi ngala buyur sambil guyang di leuwi

Sangeunah-ngeunahna modol moal sangeunah modol di wc imah sorangan. Rek pratpretprot jejeleguran ge jongjon

Ninggali awewe geulis teh sok asa ka orok, jol hayang ngamandian weh babawaan na teh

kalo lagi galau, enaknya gue kukulintingan sambil nyari jablogeun

GPRS = Gerakan Pecinta Randa Seksi

Satibra-tibrana sare, ku mules hayang modol mah hudang langsung tibabaradug lumpat ka cai

Tinggalkanlah gebetanmu saat bau badannya mengalahkan bau kelek munding

Jangan sia-siakan mereka yang selalu ada untukmu, apalagi goblog-goblogkan mah ulah pisan omat

Panas gini anjir yah. kasian yang pacaran korongnya pasti gararing... Hih..

mamah aku boleh pacaran gak? | boleh | asiiiiik | jeung hayam tapi | ah :((

Bagai pinang dibelah dua, tarangmu lenang kelek oge sarua

Harta itu kayak sempak. Semua orang punya, tp gak usah dipamerin deh....kecuali lo Superman

Bae ah da hujan mah cai, lamun hujan heujeun bau. Komo nepika pupurucutan mah

*ninggali kapal*
keur leutik: "kapal menta duit sarebu lima ratus!"
Geus gede: "kapal menta jodo atuh bosen jomblo"

Jika kalian bermasalah dgn jerawat, segera ambil hampelas kawat

Hal yg paling menyakitkan ketika aku beli indomie adalah ketika tak ada bumbu di dalamnya

Org kaya: bangun tidur di telfon pacar, disambut mamah
Org miskin: bangun tidur barau hangseur, dibngunin ema "HUDANG KOPLOK!

Kenapa ya bujal teh suka bau? ambuan geura sok

Jaman ayeuna mah montong percaya teuing ka poto profile di dunia maya. Anu jujur mah ngan poto KTP

pria hebat tak pernah gentar di udag bagong

Cewek cantik yaitu cewek yg mukanya gak mengkerut kalo lagi nongkrong di jamban

tisu itu tmn abadi kita. Disaat kita sedih (mewek jebleh lehoan) sampai kita lg apes (kacipirit, modol eweh cai) ia slalu ada

yg pacarnya tkt di gangguin udah plastikan indomaret wae, biar ga keliatan...

*keur modol*
hape hurung aya sms, lumpat teu ombeh. Pas ditinggali smsna "kartu anda memasuki masa tenggang, segera isi ulang"

Kalo kamu jadi tikus, aku rela yang jadi gotnya supaya kamu bisa kukucuprakan sapuasna

Harusnya kalo sinyal jelek jangan dimaki2, soalnya kalo dia jadi ngambek trus malah ilang, kita juga yg repot

Mun ninggali kecengan keur jeung kabogohna teh sok hayang ngajorowokeun "cing putus cing putus moal dikawin!"

Teu ngaruh rek mandi rek henteu ge, angger we geus digegel reungit mah bentol

Dan ketika oseng kangkung dan kulub taraje tak mampu meluluhkan hatimu, apa daya bensin eceran pun aku uyup

Taktak dungdangdut, aki kasunut, nini murungkut, sieun ku kan.....

Jangankan gonta ganti pacar, kolor soranganpun tara diganti

Kamu udah kaya dedek kopi aja, nampeg di hati aku

Hati2 terhadap mulut usil pihak ke 3, Jejelan aja kantong keresek alpamart lalu kepret

Cik atuh euy reungit teh nyedotna Biola.. Meh rada merdu lamun keur hiber deket ceuli teh..

Tong daek boga hubungan ngagantung, maneh teh jelema, lain cau diwarung

sumber : Google

0 comments

Post a Comment